Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10061

Lagt til: 19 des 06, 22:33
Endret: 19 des 06, 22:34
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Holters
Kanskje ikke på papiret (trenerutdannelse og slikt), men jeg har et langte bedre inntrykk av Aune enn for eksempel Ahlsen. Aune er veldig godt likt av juniorspillerne, men som sagt: Det er altfor tidlig for Aune å bli hovedtrener i FFK.

Har inntrykk av at Aune har forsøkt å fremstå litt "Tom Nordlie aktig". Man skal være ganske presis for at det skal funke. I enkelte sammenhenger har han virket sosialt tilbaestående på meg i sin kommunikasjon med spillere i kamp situasjon.

Tom Nordlie har kunnet " ta av" i kraft av sin record og posisjon. Det er når han har mistet presisjonen i utblåsningene at han har mistet autoriteten, og fått sparken. Aune har i mine øyne hverken autoritet, racord eller posisjon.

Nei, men dette er noe han kan tilegne seg med tiden. Jeg tror for eksempel at Aune er langt mer moden for å være assistenttrener i FFK enn det Ahlsen noensinne har vært, men Aune - som allerede nevnt - er ikke klar for å være hovedtrener i FFK nå.

Uansett er det viktig med gode trenere rundt juniorlaget også.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340