Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 19 des 06, 20:44
Endret: 19 des 06, 20:45
Opprinnelig postet av Brukernavn

1 Endelig blir FFK organisert på en proff måte, og det er beklagelig at ikke Eggen ville være med mer.

2 Men nå har jeg kommet over Eggen og gleder meg til å se hvem som blir den nye treneren vår.

3 Forhåpentlig vis slipper vi nerve-nedrykks-dramaet i slutten av 2007 ses. med den nye treneren.

 

1 Enig, bortsett fra at jeg vil si det er beklagelig at klubben ikke ville ha med Eggen, dvs holde seg til den ordningen som var en forutsetning for at han skulle ta jobben i utgangspunktet. Men ellers er jeg enig.

 

2 Jeg har ikke kommet over Eggen ennå. Pr idag er jeg en større fan av Eggen enn av FFK. Det er Eggens ære nesten alene at jeg har fått igjen interessen for å følge og støtte FFK. Så gleder meg ikke til å se hvem som blir ny trener. Jeg er bare spent og urolig. Sjansen for at dette går på trynet er betydelig større enn at det går bra. Desverre.

 

3 Forhåpentligvis ja. Men hvis Eggen hadde fortsatt, og den sportslige fremgangen hadde fortsatt i samme takt som vi har sett de siste fem årene, så ville FFK høyst sannsynlig vært blant de fem beste neste år. Og det skal mye til at klubben finner en trener som klarer noe i nærheten av det.

 

En Uwe Rösler-type kunne være noe. Dyktig og autoritær, med et 100% oppriktig engasjement, og baller nok til å gjennomføre sitt opplegg uten å legge seg flat for alle andres meninger. Men problemet da blir vel at FFK ikke vil ha en slik trener, en som ikke legger seg flat i tide og utide. En som tror han er noe (alminnelig omskrivning for å være dyktig). Først og fremst myå treneren være ydmyk, og stå med lua i hånda. Han må for all del ikke komme her og komme her. Treneren må forstå at han er her på nåde, og bare for å gjøre en jobb, ikke for å bestemme noe.  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340