Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 18 des 06, 23:34
Jeg syns at folk skal gå litt inn i seg selv... Eller litt inn i Morgan! Skjønner ikke hvorfor man skal stille seg negativ til alt han foretar seg. Han er sikkert ikke eneveldig i trener spørsmålet uansett. Selvfølgelig ser han på sitt kontaktnett med det første! Selvfølgelig prøver man å få en rask prosess med dette. Vi starter oppbyggingen til sesongen rett etter nyttår, og da bør det være en trener på plass. Da kan man ikke forhøre seg med alle som kan forhøres før man annsetter en trener, det sier seg selv. Og jeg vil si at det ikke er noen bombe at han hører med de han har kjennskap til fra tiden i tidligere stillinger. Prøv å sett dere i hans situasjon. Det er ikke lett å komme til en klubb som mister treneren sin med en gang. Tror de fleste av oss da ville fått litt "hetta". Jeg stiller meg positiv til Christensen og også Olavsen. Jeg vil hvertfall se hva de får til før jeg klager. 

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340