Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 17 des 06, 20:36
Endret: 17 des 06, 20:37
Opprinnelig postet av Costanza
Semb er jo koblet til alle klubbene som har byttet trener i løpet av de par siste sesongene, og det er jo ganske mange... Hver gang har han takket nei.

Jeg har sans for tidligere Stabæk- og nå sidestilt Odd-trener Gaute Larsen og hans filosofi. Virker veldig dyktig fotballfaglig og står for en type fotball som harmonerer med FFK. Han er også godt vant med 4-3-3-formasjonen. Må selvsagt kjøpes fri.

Trenerbytte kan for øvrig være en kostbar affære, og ny trener kan økonomisk fort gå på bekostning av en solid spillerforsterkning. Jeg synes det er synd vi har havnet i den situasjonen vi har gjort, men nå er det skjedd, og vi må gjøre det beste ut av det.

Jørn Andersen ønsker jeg for øvrig ikke. Henning Berg er jeg mer åpen for, men ikke veldig entusiastisk med tanke på spillestil. Ser heller ikke hvorfor Lyn skal gi slipp på ham. Tørum er trygg i RBK og uaktuell. Erlandsen nettopp ansatt i Kamma og også uaktuell (heldigvis).

Jeg tror vi ender opp med å hente en trener fra utlandet.


Begge de to i Odd ville vært gode alternativer. Odd har vel hatt sin dårligste sesong på mange år, etter at de trenerene ble sidestilt der, kanskje det kan gjøre det billigere å kjøpe en av dem fri? Fagermo i Godset er også en mann jeg kunne tenkt meg, men han har vel kanskje mange år igjen i Godset, og det er vil ikke noe kjempestort karrieresprang for han å evt gå til FFk, så det ville han kanskje ikke ønsket.

Dersom klubben ansetter Semb betyr det farvel til lange flate ballær og underholdende fotball, det hadde bare vært trist synes jeg.
Det kinkige med ansettelse av ny trener er at man aldri vet hvorvidt en personer funker, eller ikke, uavhengig av tidligere meritter. Blir veldig spennende tid vi går imøte, men akkurat nå synes jeg det bare er trist. Eggen har jo på en måte blitt skviset ut av klubben før åpning av ny stadion osv.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340