Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 17 des 06, 13:39
Endret: 17 des 06, 13:55
Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg må nå si at hvis det er slik at Eggen plutselig stikker, og det er noe hold i disse ryktene om Henning Berg, så er ikke det meg imot.


For å si det sånn... Disse ryktene florerer ganske heftig nå.

Ting som taler for at Eggen gir seg:
- Morgan og Eggen går ikke overrens. De spiser ikke engang mat sammen.
- Morgan hadde det sportslige ansvaret før Englandsturen. Når han kom hjem, så hadde Eggen det. Konflikt.
- Eggen skal ha lovet jobb til flere gamle spillere uten at det er plass til dem (bl.a. Enerly/Trondsen)
- Eggen SR har vel uttalt at Morgan er asfaltert fra halsen og opp.
- Høili lurer i kulissene og vil nok rense opp i organisasjonen. Se hva Per Berg gjorde i LSK. Høili kan drive butikk.
- Det florerer rykter om pressekonferanse på mandag
- Eggen flagrer misnøye i media og uttaler ting som "man vurderer vel alltid sin fremtid". Han vet hva det betyr i media, og kan kanskje ha skadet forholdet til klubben ved å benytte media til sin fordel.

Sportsjef:
- Eggen skal ha ønsket Høgmo, men klubben sa nei. Trolig pga deres nære kameratslige relasjoner
- På cupfinaleseminaret hadde Eggen SR et innlegg om organisering. Da snakket han om flat struktur med trener, sportsdirektør og klubbdirektør som likestilte
- Eggen liker ikke trenden om at trenere blir umyndiggjort.

Apropo Berg...
- Morgan var toastmaster i Henning Bergs bryllup.
- Morgan hentet Berg til Lyn.
- Berg var en viktig støttespiller for Morgan under oppstarten av NISO.
- Morgan og Høili går godt overrens. Høili har midlene som skal til for å kjøpe fra Berg fra kontrakten med Lyn.
- Berg giftet seg i Gamlebyen. De synes det var så fint der. :)

Dermed har jeg bidratt med spikerkoking også.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340