Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 des 06, 00:46
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Eller helt bevisst setter høye mål for å sette ekstra press på spillerene. Jeg har mye mer sans for den taktikken fremfor Semb taktikken hvor alt var vanskelig og umulig for å forsvare seg selv.......


Sette ekstra press på spillerne før seriestart, og så etter få runde si at vi må ha forsterkninger? Er det for å presse spillerne og eller? Og så hente forsterkningene på sommeren, er det for å presse spillerne også?

Jeg kan være enig i at Semb-taktikken ikke er noe særlig, men det er i grunn ikke det bedre alternativet Eggen kommer med heller. Man graver jo kun sin egen grav med å gang på gang sette urealistiske mål i forhold til spillerstallen. Men nok om det, foreslår at vi enten legger diskusjonen død (den har vært diskutert opp og ned i eldre tråder) eller fortsetter i en av de gamle trådene, da denne, som jeg skrev i innlegget over, skal brukes til å spekulere i hvem som blir Eggens potensielle arvtager.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340