Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 16 des 06, 19:36
Opprinnelig postet av FFK1903
 


Her har du vel sovet litt i timen? Alle tippet riktignok FFK nord og ned fra Tippeligaen i 2004, men Eggen mente at stallen var mer enn bra nok. "Alle" fikk rett og Eggen tok feil og innså at stallen overhodet ikke var god nok og måtte kjøpe inn en mengde spillere som heldigvis var gode nok kjøp til at vi berget oss. Hadde vi fortsatt med den samme stallen som når sesongen startet hadde vi rykket ned.

Drillo tok heller ikke over midt i (vår)sesongen 2005 slik du skriver, han tok over FØR sesongen, han var allerede trener da Bertelsen kom til klubben i desember 2004 blant annet, så Drillo ledet laget frem til de tre, fire siste kampene i 2005, inntil de ble likestilt. Og det ironiske "lyse hodet" du refererer til er faktisk Eggen selv, det var han som ville ha Drillo som sin erstatter det året han ville trappe ned litt.

 

Får vel tro deg da, når du sier det. Et spørsmål i så fall, jeg mener å huske at Eggen var misfornøyd med å være Drillos assistent, og ønsket seg tilbake jobben som hovedtrener hvis han skulle fortsette i klubben. Er det også feil?

 

Men hva gjelder vurderingen av om stallen var god nok eller ikke, så vil jeg i det lengste velge å tro at Eggen hadde bedre oversikt over det enn "alle" som følger med fra sidelinjen. En trener må jo i alle tilfeller gi spillerne en sjanse før han kan si om de er gode nok. Men det virker som om det var "alle andre" som måtte fortelle Eggen at spillerne hans ikke var gode nok? Og du fremstiller det som om det var mest flaks at de spillerne Eggen skaffet var gode nok til å redde plassen. Aner jeg en motvilje mot å gi Eggen kred her?

 

Drillo var en strålende talentspeider, hadde vært topp om han hadde fortsatt som det. Men som klubbtrener har Drillo aldri vært annet enn en total fiasko. I motsetning til Eggen som gjør underverker med det ene laget etter det andre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340