Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 16 des 06, 02:12
Endret: 16 des 06, 02:14

En øyelege fylte 50 år og i den forbindelse hadde kollegaer av øyelegen fått bakt en kake med 50 øyeepler i marsipan som pynt på kaken. Da øyelegen fikk denne begynte han å le. Han lo og lo, han kunne nesten ikke stoppe. Kollegaene av mannen spurte hva det var han lo så av,
jo hikstet mannen, en venn av meg som er gynekolog er 50 år neste uke.
Jeg synes jeg ser kaka han får....

-----------------------------------------------------------------------

En ansvarlig far setter seg ned med sin sønn en dag og spør om han har hørt om "blomsten og bien".
"Det vil jeg ikke vite!" sier sønnen.
"Lov meg at du ikke sier noe om det!" bedyrer gutten mens tårene triller nedover kinnet hans.
Faren blir svært forundret, og spør gutten hva som er galt.
Åh, pappa! Når jeg var 6 ble jeg fortalt at julenissen ikke fantes.
Når jeg fylte 7 fortalte du at påskeharen ikke var virkelig.
Og når jeg var 8 sa du at tannfeen bare var oppspinn...
Hvis du nå skal fortelle meg at voksne ikke puler - har jeg virkelig ingenting å leve for"!

-----------------------------------------------------------------------------

3. En selger, en kontorassistent og deres sjef er på vei til frokost, da de finner en antikk oljelampe.
De gnir på den og en ånd kommer ut.
Ånden sier: "Takk for at dere slapp meg ut... Jeg vil nå gi dere hver ett ønske"
"Meg først, meg først" sier kontorassistenten. "Jeg vil til Bahamas, seile rundt i en speedbåd og slett ikke tenke over livets problemer" - POFF! - og borte var hun.
"Meg nå, meg nå" sier selgeren. "Jeg vil til Hawaii - slappe av på stranden med egen personlig massøse og drikke uendelig mange Pina Colada`er - og møte mit livs kjærlighet" - POFF - og borte var han også.
"OK, så er det din tur!" sier ånden til sjefen.
Sjefen: "Jeg vil bare ha de to tilbake på kontoret etter frokost"

Moralen: La alltid sjefen snakke først!

Ha en fin helg, og god natt :D

---------------------------

Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340