Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 des 06, 01:43
Opprinnelig postet av benksliter`n

Sånn som det er idag,så har ikke Morgan den kompetansen som kreves for å være manager. Det er nok også dette som har gjort,at Eggen og Morgan har hadt konflikt gående. Eggen har masse fotballfaglig kompetanse,og det vet han selv. Derfor ønsker han som rett er, å ta de sportslige valgene. Ikke bra,hvis ryktene stemmer,at Morgan skal ha hentet Stadheim og Vourinen uten Eggens velsignelse.

Sånn som jeg ser det,så er Morgan best på organisasjon- og relasjonsbygging.

Nå tror jeg det kommer inn en manager som skal være bindeledd mellom Eggen og Morgan. Da er det viktig at begge er fornøyd med valget av manager, for å få et godt samarbeid på ledersiden.

 

Eggen har tidligere sagt at han ikke ser behovet for en manager i FFK, fordi han selv helst vil være den øverste sjefen for det sportslige.

Det er jo nettopp derfor han vil rapportere til styret og ikke til Morgan, fordi da vil Morgan og Eggen bli likestilt, hvor begge rapporterer til styret..

Hvis vi får en ny sportssjef, så vil jo denne sjefen bli sjefen til Eggen.

Hvorfor skulle det bli bedre for Eggen å rapportere til feks. sportsdirektør Tore Pedersen enn til direktør Morgan Andersen?

 

Hvis vi trenger en ny funksjon i klubben når det gjelder det sportslige, så burde det heller vært en talentspeider, slik at man har en person som kan finne frem til de rette spillertypene som klubben til en hver tid ser etter. Nå bruker jo klubben i stor grad agenter og de er jo ikke alltid så objektive.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340