Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 14 des 06, 18:26

Hvis gutten ønsker å oppleve mer av livet, så drar han ikke til "verdens navle" Lillestrøm/ Oslo..! Vil påstå at verden har mer å by på enn det og at utlandet således hadde vært et mer logisk valg, he-he.. Tilbudet derfra ville kommet uansett om han hadde dratt til LSK eller forblitt i FFK. Flott at vi fikk penger for ham, men det kommer uansett litt i skyggen..

Jeg stiller meg fullstendig uforstående til valget hans, men må dessverre respektere det. Personlig mener jeg det er et feilvalg av en lokal gutt. Han m.fl. har hele tiden sagt at han ønsker å vinne noe, og så drar han så snart hans lokale klubb vinner cupfinalen.. Merkelig. Han velger med dette selv å legge hodet sitt på "fjæla".. Kan ikke helt se at LSK er så mange "hestehodene" foran oss for øyeblikket.

Jeg klapper alltid når Ringberg (mannen tok oss nesten egenhendig opp to divisjoner) entrer Stadion, men vil absolutt ikke gjøre det når Simen kommer tilbake. Så enkelt er det. 

Er dritt lei snillismen/ naiviteten som råder blant enkelte av FFKs supportere rundt dette temaet. Det er ikke farlig å "fyre litt oppunder" i en situasjon som dette. Noen ganger er det velfortjent og ikke spesielt patetisk slik jeg ser det.. Hadde blitt jævlig kjedelig ellers..

Ønsker uansett Simen lykke til med å komme seg til utlandet snarest - det fortjener han i såfall.

---------------------------

Pontus


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340