Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 14 des 06, 12:52

Hvorfor skal man bue ekstra mye når navnet hans blir ropt opp?? Han har vel ikke gjort noe galt? Nå må dere faen meg skjerpe dere!! Gutten hadde ett ønske om å bytte klubb og miljø, noe han må ha lov til?? Simen blir i LSK maks to år før han forsvinner til utlandet. Når han er ferdig der HÅPER jeg han kommer tilbake hit å herjer videre for FFK!

 

Hadde han derimot nektt å skrive under ny kontrakt, blitt ut sesongen for så å gå gratis til Lillestrøm, DA hadde det vært horeri å Judas å hele pakka! Men nå? Han har vært lojal, sørget for maaange penger i kassa istedet for at han drøyden ett år å kunne stikke en FET bonus i sin egen lomme!

At en spiller vil bort må vel være lov? Å samme hvor korttenkte dere er, så er faktisk LSK et lag med mye større blest rundt seg, dem har henta Nordlie, pluss mange andre landslagsaktuelle, da sier det seg selv at det er enklere for ham å bli "oppdaget" der?

Føler med dere som kun ser det negative her. Er det EN spiller jeg skulle ønske ble i klubben er det Simen, men som som situasjonen var nå, så fikk vi maks ut av det!

 

Takk for alt Simen og VELKOMMEN tilbake når som helst!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340