Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 des 06, 19:02

Her var det ingen mangel på meninger. Tror få andre FFK-spillere hadde skapt like mye opprørsstemning ved å forlate klubben akkurat nå.

 

Jeg synes det må være lov å mene at det var noe dritt at Brenne forsvant. La det være litt ekstra rom for emosjonelle utbrudd. Sakligheten vil tidsnok innfinne seg igjen.

 

Men selv vil jeg fremheve at det er og bør være Simen Brenne selv og ingen andre som bestemmer hvor han skal spille, og hva han skal gjøre med sin egen karriere. Som fans bør vi respektere det, og den som ikke klarer å holde tilbake direkte forulempende meninger om Brenne i anledning hans siste karrierevalg, er i mine øyne ingen ekte fan av forballspilleren Simen Brenne, og har aldri vært det heller. Det er stor forskjell på å mene at det var tråkig at Brenne forsvant til LSK, og på å rakke ned på ham som person/spiller. Godt å se at de fleste ikke gjør det siste.

 

Ellers vil jeg bare ønske Brenne lykke til. Gutten har utvilsomt et stort potensiale å gå på, og intet vil være bedre for norsk fotball om SImen Brenne utvikler seg til den toppspilleren han har i seg å kunne bli. Kanksje et miljøskifte var det som skulle til, og at vi får se Brenne på landslaget etterhvert. Men forøvrig tror jeg Brenne vil finne at han hadde fått mer igjen resultatmessig både i serien og i cupen ved å bli i FFK.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340