Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 13 des 06, 11:33
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av kanari
Opprinnelig postet av Shadar

 Han er definitivt ikke en type som gjemmer seg bort bevisst. Men han kan være mer eller mindre uheldig som gjør at han ikke synes så godt. Det hender vel alle. Han er en profil, og profiler synes, Brenne inget unntak. Han tar tak i kamper så definitivt etter min mening.

Ok, dette høres bra ut. Men jeg hører rykter om at han er litt for glad i flaska, og gjerne midt i sesongen?

 

Dette med at Simens livsstil ikke helt har stått i stil med det å være topp idrettsutøver er også et tema som det har vært endel diskusjoner om internt i klubben i 2006.

Kanskje er det nettopp derfor Simen selv har ønsket et miljøskifte, for å endre litt på livsstilen, noe han antagelig ikke ville klart i Fredrikstad.

Under Tom Nordli tror jeg Simen Brenne kan bli fryktelig god. I FFK tror jeg helt ærlig han hadde stått på stedet hvil og det tror jeg kanskje de ansvarlige i klubben også mener. Trenerne og ledelsen i klubben er nok derfor ikke fullt så lei seg for dette salget, som det de later som og mye mindre lei seg enn de fleste supporterne, tror jeg. 

 

Helt enig. Simen er en ung gutt og sier hele tiden at han trengte et miljøskifte. Mener det er strait nok.Morgan har helt rett i å selge ham nå som vi får bra med penger for ham, og det sier også noe om tillien til bjarkøy og raamberg og gutta fra elfenbenkysten.

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f