Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 13 des 06, 00:28
Opprinnelig postet av Pelle

Opprinnelig postet av Holters

Jeg så virkelig konturene av et topplag dersom vi beholdt årets stamme i laget. Nå føler jeg vi må bygge litt på nytt, da Brenne var uvirkelig viktig i det offensive spillet.

 

Vi har gode alternativer på midtbanen, og forhåpentligvis vil Ivorianerne kunne bidra en del offensivt på midtbanen.
Det som bekymrer meg litt, ved siden av at vi slipper inn alt for mange mål selvsagt, er at Simen faktisk var vår beste poengplukkere denne sesongen, 8 mål og 6 assist hvis jeg husker riktig. Og han havnet vel ganske høyt på den lista i fjor også.
 
Spissene vi har pr i dag, scorer altfor lite mål. Det har vært en tendens vi har sett hvert år siden Markus scora 11 i løpet av en sesong.
 
Det lukter ikke akkurat svidd med tanke på masse mål, med den angrepsrekka vi har. Håper ikke ledelsen sitter med samme holdning som i fjor, og året før, vente og se hvor skoen trykker… Kan selvsagt håpe at en av spissen våre vil slå til for fullt neste sesong, eller at en av Ivorianerne er spissen vi har venta på. Har ikke sett noen av de to, så det aner jeg ikke noe om. Men skal vi ha ambisjoner om topp 6, eller bedre, har vi ikke råd til å vente til sommerferien. Vi trenger en klassespiss. Håper at noe av midlene vi får for Brenne brukes til dette. I tillegg må vi skaffe/bruke milder til å styrke forsvaret, pluss eventuelt en deffensiv midtbanekriger. Samtidig er vi nødt for å begynne å matche flere av våre unge talenter. Både med tanke på det nye regelverket fra 2008, og ikke minst fordi vi trenger en del ”local lads” på grunn av interesse og tilhørighet til laget.

 

Enig med deg i dette resonemanget

Men synes Brenne bidrog til at vi slapp inn mye mål. Håper erstatteren hans er like god eller bedre offansivt og bedre i det deffansive spillet.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f