Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 des 06, 16:07
Nordlie jubler over Brenne-signatur

Er skuffelsen stor i Fredrikstad, er jubelen desto høyere i Lillestrøm.

- Jeg er veldig fornøyd med å få Brenne med på laget, sier påtroppende LSK-trener, Tom Nordlie.

Nordlie innrømmer han diskuterte Brenne med LSKs sportslig utvalg etter han ble klar som ny LSK-trener, og at dette er en spiller som han vil satse på.

- Jeg ser ham først og fremst for meg som en indreløper. Han er blant Norges beste i sin posisjon, og scorer mye.

- I tillegg er han en toveisspiller, med hans kondisjon har han også evnen til å jobbe hjem, i tillegg til å komme inn i boksen og gå på avslutninger.

(...)

...understreker Nordlie likevel at han er imponert over måten klubben har jobbet på for å sikre seg Simen Brennes tjenester.

- Jeg er positivt overrasket over at dette har gått bra, og klubben har vist evne til å bruke midler for å få spilleren.

- All honnør til Jan Åge (Fjørtoft) og Per Berg som har fått dette til, sier Nordlie.

Manager Jan Åge Fjørtoft takker for skrytet, og trekker også frem Per Mathisen i prosessen.

- Alle involverte skal ha ros for jobben de har gjort her, sier Fjørtoft, og nevner også Morgan Andersen i FFK.

Ifølge Fjørtoft har Lillestrøm jaktet på Brenne i halvannet år. Onsdag lyktes de endelig i å lande sitt bytte, noe også Fjøra er strålende fornøyd med.

- Vi ønsker norske spillere, og Simen er i tillegg en offensiv spiller som scorer mange mål, poengterer LSK-manageren.

www.fxt.no/tippeligaen/lillestrom/article832538.ece

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f