Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 12 des 06, 12:48
- Jeg tror at Fredrikstad har noe på gang, men syntes det var greit med et klubbskifte nå. Lillestrøm har vært veldig ivrige etter å få meg hit, understreker midtbanemannen som blir sett på som en direkte erstatter for Robert Korén.

Nordlie viktig

Tom Nordlie tar over trenerjobben på Åråsen. Selv om Brenne har visst om interessen fra Lillestrøm før Nordlie kom til klubben, har også det vært en viktig faktor.

- Han er en mann som krever mye. Jeg kjenner ham ikke personlig, men har hørt mye bra, sier Brenne.

Ambisjonene i Lillestrøm er høye, og Brenne har kommet til Romerike for å vinne noe.

- Nå skal ikke jeg gå ut med noen felles målsetting her, men det er klart jeg vil være med helt i toppen. Da tror jeg Lillestrøm er rett klubb, avslu- Det som skjedde i Fredrikstad gjorde valget vanskeligere. Klubben ville gjerne beholde meg, men har likevel vært veldig ryddige i denne prosessen, forteller Brenne.tter 25-åringen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340