Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 des 06, 14:43
Jeg forstår rett og slett ikke det greiene der, og har aldri oppfattet at det er slik ting fungerer. Jeg har alltid trodd at dersom en spiller har mer enn seks måneder igjen av kontrakten, så må man spørre hans arbeidsgiver (klubben) om å få lov til å snakke med spilleren. Det har jo vært diverse skandaler og mediaoppslag når spillere, agenter og andre klubber har hatt samtaler uten samtykke fra spillerens nåværende klubb. At det bare skal være nok å si ifra synes jeg er rart.

Kanskje det er annerledes når spilleren selv tar initiativ til samtalene? Det hadde ikke forundret meg om det er et skille mellom hva som skjer på spillerens eget initiativ og andre konkurrerende klubbers initiativ.

Ashley Cole og Chelsea gikk jo på en real smell etter samtalene de hadde uten samtykke fra Arsenal, men de informerte for så vidt heller ikke Arsenal om samtalene.

Hadde fotball.no vært et hakk mer oversiktlig, så skulle jeg kanskje orket å lete i reglementet for å finne ut av dette.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340