Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 04 des 06, 11:49

Er ikke veldig uenig med deg her, Holters. Det er kanskje riktig som du sier at Brenne gjør som han gjør fordi han får beskjed om å gjøre nettopp det. I så fall skal jeg ikke bruke det mot ham. Ramberg har en del svakheter, ja, ikke minst når det kommer til avslutninger. Cupmålet var litt typisk Ramberg - det var en god tanke bak posisjoneringen hans, men også litt flaks involvert da det skuddet gikk inn.

 

Men jeg vil regne Bjørkøy som en bedre midtbanespiller enn Brenne, fordi Bjørkøy slår så mange flere fornuftige pasninger (har alltid Kvisivk i tankene når jeg bruker det uttrykket...). Brenne har gode individuelle egenskaper, men er ikke en utpreget lagspiller i mine øyne. Han har i alle fall mye å gå på på den fronten. Jeg er heller ikke overbevist av Brennes defensive arbeidsmoral. Der synes jeg Ramberg gjør en bedre innsats, selv om Bjørkøy fremdeles er den beste av de tre.

 

Jeg tror ikke det er avgjørende for FFKs fremtidige suksess at man blir kvitt Brenne, så ille er det ikke. Men skulle man bytte ut én av disse tre, ville min stemme gå mot Brenne. Selv om jeg tror jeg ville blitt nedstemt i det spørsmålet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340