Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 04 des 06, 11:01
Endret: 04 des 06, 11:02
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Men personlig har jeg mer sans for Rambergs spillestil, han synes alltid å være på utkikk etter medspillere og pasningsmuligheter, og er således en god midtbanespiller (etter min smak). Brenne blir på en måte 50% midtbanespiller og 50% spiss - ikke optimal på noen av plassene. Men det er vel riktig at i rene tall så står Brenne fram som en viktigere offensiv spiller.

Nå har midtbanespillere forskjellige egenskaper også. Brenne har garantert fått beskjed om å gå på disse løpene og avslutte mye. Ramberg er jo totalt talentløs når det komme til skudd og avslutninger, men spiller på andre strenger enn Brenne. Det kan da ikke være tvil om at Brenne (i form) er den beste midtbanespilleren vi ha)? Ramberg vil jeg påstå er det svakeste kortet på en midtbane bestående av Ramberg, Bjørkøy og Brenne. Sistnevnte har et vesentlig høyere potensial enn Ramberg. Feilprosenten til Ramberg er ikke akkurat lav den heller.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340