Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 04 des 06, 01:14
Opprinnelig postet av benksliter`n

Tror Brenne vil heve seg neste sesong,med den økte konkuransen

 

Jeg håper du har rett. Brenne er på mange måter en flott spiller, og det er enkelte egenskaper han har som jeg har veldig stor sans for. Men det snakkes påfallende lite her inne om svakhetene hans. Jeg kan da umulig være den eneste som ser de?

 

Først og fremst sikter jeg til pasningsspillet hans. Det er jo nærmest totalt fraværende. Ikke godt å si hva det skorter mest på, evne eller vilje, men noe er det. Nå har ikke jeg sett alle kamper han har spilt,  men jeg har da sett noen, og selv om jeg har sett Brenne score en del herlige mål, så har jeg til gode å se ham slå det Kvisvik ville kalle en "fornuftig" pasning. Det virker som om alt Brenne kan når han får ballen på motstanders halvdel er å storme mot mål med verdens største skylapper for øynene. Medspillere eksisterer liksom ikke. Og det stopper ofte pga av

 

den andre store svakheten hans, nemlig at han til stadighet overvurderer sine egne dribleferdigheter, og fanges enkelt opp av motstanders forsvarsrekke som fisk i et garn. Gang på gang. Det er ikke det at han ikke kan drible. Men et så stort driblefantom som han selv forutsetter, det er han heller ikke. På langt nær. Og derfor blir løsningene hans ofte dobbelt dårlige.

 

Jo, jeg håper virkelig Brenne hever seg til neste sesong. Og for all del, hvis noen kan stå inne for at Brenne faktisk har mer lagspiller-egenskaper enn jeg har fått gleden av å bevitne, så fortell meg endelig om det. Det ville glede meg å høre at han i hvert fall har potensialet i seg. Men jeg gleder meg uansett mest til den dagen jeg ser med egne øyne at Brenne slår en smart offensiv pasning, i stedet for å velge et av sine evinnelige sololøp.

 

Og fram til den dagen måtte komme er Simen Brenne en av de spillere jeg ville savne minst om han skulle finne seg en annen klubb.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340