Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 30 nov 06, 12:33
Opprinnelig postet av kanari

Vi kom 4 plasser foran dere, men det er ikke så rent lite når du ser på hvor mange poeng som skilte LSK og FFK på tabellen. At dere får en større stadion er kanskje sant, men det er ikke så veldig mye større. 1000 plasser eller noe? Åråsen tar 12500.

Vi har snakket lenge om Brenne i Lsk, og tror han er en spiller som kan passe bra inn i Tom Nordlies 4-3-3. Men dette er som kjent silly season, så jeg velger å ikke tro noe før jeg ser det. Hvor mye tror dere Lsk må ut med for brenne? Han har jo tross alt kun 1 år igjen av kontrakten. 2 mill?

Gratulerer forøvrig med Cupgull.

 

 

12 poeng skiller laga, og det er faktisk ikke så stor forskjell, mange rare resultater var det i år. Men jeg sier ikke at Fredrikstad er bedre enn LSK. (Pr idag)

Stadion blir omtrent samme størrelse, men med litt bedre fasiliteter o.l..

Men samtidig er vi allerede med i uefa cupen (kvalikken), mens dere må igjennon intertoto cupen for å komme til uefa, og vi vet jo hvordan det gikk sist gang.

 

Dere har snakket om Brenne lenge, lenger enn det Tom har vært trener der..

 

2 mill!?!ha.. Selvom han bare har 1 år igjen av kontrakten, så bør nok prisen være et sted mellom 5-7 mill, kanskje mere oxo..

 

Ellers takk for gratissen

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340