Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 29 nov 06, 21:39

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Patrioten
FB er flinke til å finne saker herfra, www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article


Det er ganske vanlig at media henter saker fra hverandre, men de fleste henviser til kilder ala "fredrikstadfk.no avslørte i dag... fredrikstafk.no kom i dag med nyheten... sier han til fredrikstadfk.no... sier han til klubbens offisielle nettsted."

Det er litt frekt at f-b aldri henviser til ffksupporter.net når det er så åpentbart at det er her de henter ideen, deler av spørsmålene og gjerne mer til. Det som står på i den linken er jo nesten ordrett det samme som står her, bare lettere omformulert. Men, men, det ikke noe å gjøre med dette og vi har lært å leve med det.

Jeg synes uansett at dette er noe f-b burde ta til etterretning. Vi bruker utrolig mye tid på dette nettstedet og den gratisreklamen en henvisning i ny og ne gir oss synes jeg jaggu de kan spandere, og samtidig ha samvittigheten i behold.

 

Nesten fristende å ringe Morgan og spørre om han har vært i kontakt med FB angående dette.

Hvis ikke, så er dette rett og slett enkel advokatmat.

 

Forøvrig fortjener du, Holters,

...en stor takk ! 

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340