Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04
Innlegg: 111

Lagt til: 09 feb 04, 18:10
Fredrikstad er og blir uten tvil en dumpekandidat i år.Jeg tror vi alle bare må innse det.Men hadde vi regnet med noe annet da?Nei som nyopprykket så hadde vi vel egentlig ikke det.Men med de umenskelige høye lovnadene om at vi skulle hente inn flere toppspillere fra skandinavisk fotball,så flere av oss Europa skinne så blankt og fint i det fjerne.Men det kan vi først som sist slå fra oss med det samme.Vær realistiske nå,få inn de nødvendige spillerene slik at vi også til neste sesong spiller i den øverste divisjonen!Denne sesongen blir kun en blodig kamp om å overleve,og ikke noe annet.Jeg er drit forbannet over lovnadene som ikke er blitt holdt,men det skal ikke gjøre slik at vi trofaste supportere skal miste trua.Det er nå vi skal være sterke å holde sammen.For pokker,det er klart vi kommer til å få myyye juling denne sesonge,men vi skal pokker i meg gi mye juling også!!ååå det var deilig å få blåst ut litt,for det her ser virkelig svart ut...

---------------------------

Gla`buss gutter våre veier...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340