Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 27 nov 06, 02:12
Opprinnelig postet av Costanza
Fine bilder av en fin stadion. Hadde det ikke vært for de idiotiske, plagsomme stolpene så hadde det vært fantastisk.

Jau, men slik blir det dessverre når man velger å gå for en billigløsning. Det er rett og slett tragisk å ikke bygge selvbærende tak i 2006/2007. Spesielt når man tenker på at stort sett alle argumentene som talte for FMV har falt i fisk. Gjenbruket av hallene har vært minimalt og det forundrer meg ikke et sekund om flere underlige, finurlige løsninger vil dukke opp. Den siste i rekken er jo at man ikke har tatt til høyde for konserter på anlegget... Brått ender vi opp med at stadion like gjerne kunne vært bygget på Holmen og at Høili hadde langt mer peiling enn folk flest i sine påstander. Liten tvil om at det er sterke krefter som tenker penger fremfor klubbens beste og derfor ville ha stadion til FMV.

Når det er sagt, så var jeg for å bygge et stadion på FMV rett og slett på grunn av beliggenheten, men jeg kjøper ikke helt alle argumentene man har forsøkt å kjøpe folket med tidligere. Anlegget dog ser fantastisk ut, men et par skjønnhetsfeil trekker ned... Som disse forbaska stolpene!!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340