Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 22 nov 06, 19:12
Opprinnelig postet av Propellen
Vi er nok enige i mye av det du skriver her Bønna. Fra mitt ståsted også er det mye daukjøtt på PH feltet. Men det er ikke dermed sagt at alle barn, eller eldre for den saks skyld ikke har noe på feltet å gjøre. Ser til stadighet representanter fra disse to gruppene som er minst like ivrige som oss andre hardbarka planker, noe som gleder mitt hjerte stort..... Når det er sagt kan man ikke komme å påstå, som enkelte her har gjort, at styret er mer opptatt av å holde dugnader enn av å støtte laget med tribunekultur. Det faller faktisk på sin egen urimelighet. Men det var du tydeligvis enig i..... TIL AJG: VOKS OPP OG KOM MED NOE MER SAKLIG!!! Du er vel ingen liten drittunge.... Eller????


Joda, skal nok modere meg fra forrige gang det ble diskutert rundt unge og gamle på PH-feltet. De skal ha sin plass der de også, men da har de å synge. Syns alikevel at veldig unge mennesker og gamlinger skal holde seg unna den "hardeste" kjernen da dette er et sted hvor ordbruken ikke alltid bør falle youngsters for øre og hopping gjør vel ikke akkurat en gammel skrott godt(rima). Jeg håper fokuset på tribunekultur blir enda større fra PH sin side og at vi alle kjenner vår plass på tribunen neste sesong.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f