Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 22 nov 06, 03:24
Opprinnelig postet av bønna

Jeg vil ikke kalle meg en motstander av dugnadsarbeid og vaktoppdrag, men jeg syns ikke at det skal gå på bekostning av det aller viktigste(etter min mening), nemlig det å støtte FFK verbalt og visuellt. Alle som har vært mer eller mindre fast på stadion de siste åra vet at det ikke har vært optimal stemning på tribuna og at det kunne blitt en forandring  på det om styret hadde hatt "guts" til å vise til litt hardere indre justis.
Hvem sier at det går på bekostning av noe som helst....... LES INNLEGGET EN GANG TIL!!!! Vi i PH klarer BEGGE deler. Forøvrig er det ikke styres ansvar å være forsangere. Det skal hele PH være. Det er derfor vi er der, gamle som unge.... Styrets primær(les:Hoved)oppgave er å ivareta medlemmenes interesser og forvalte PH`s penger og innsats. Det gjøres etter mitt syn meget bra. Det er faktisk ganske mange oppgaver rundt dette å drive en Suporterklubb, for vi er faktisk ikke noen liten guttegjeng på ett eller annet gatehjørne som liker å henge sammen. Vi i PH og resten av Supporternorge er så mye mer. Vi er faktisk en interesseorganisasjon med makt (til en viss grad)og innflytelse. Det handler bare om å forvalte sine ressurser (les: politiske) riktig. Hvis ikke disse oppgavene hadde blitt utført av et oppegående styre ville hele PH ha rast sammen som et korthus. Det er INGEN tjent med, allerminst FFK og alle de som reiser billig med PH. Deg inkludert Bønna, ikke sant!??!

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f