Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 22 nov 06, 02:43

Opprinnelig postet av Propellen
Til de av dere som savner folk med sang og tribunekultur i styret, kan det opplyses om at både Zoran og Dag-Gjørund er tidligere styremedlemmer. De var faktisk det for 2 år siden da Dugnandsånden virkelig skjøt fart..... JUST 4 UR INFORMATION!!!!

Zoran har vel aldri vært styremedlem i Plankehaugen, men Dag Jørund har vært med:-) rett skal være rett ;-)

Tilbake til det du skriver litt før i innlegget ditt, at turene er subsidiert av dugnader, det stemmer. Turene går som regel i 0, og ofte i underskudd, dette kun for å få med flere folk på bortebane, slik at vi kan få støttet guttæne verbalt også borte.

mange vil kanskje si, men i "Klanen" så.... De har inntektene sine fra andre steder enn dugnader, de plasserer penger og tar utbytte av det(vil jeg tro), de har Sjappa... Det er akkurat sånn vi også vil ha det, men det er ikke så enkelt, vi har ikke de ressursene (les: pengene) som trengs. Det kan skje med tida, men først må vi vokse oss store nok.

Mulig innlegget mitt kan virke litt rotete, men men… ;-)
Ha en fortsatt fin natt...


---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f