Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 17 nov 06, 15:45
Endret: 17 nov 06, 15:56

Til Holters:

Praten om dram og det å roe seg ned og skjerpe seg, er en debattføring som ikke er verdig en ansvarlig redaktør. Beklager at jeg spamma dvs laget en ny United -tråd. Det er et meget stort overtramp og lovbrudd har jeg forstått, men det å definere brukerne slik du gjør. Det er lavmål. Jeg konstanterer det at du gjør det, og blåser i det personlig.

Jeg har ikke definert deg og det bør du holde deg for god for også. Vi er uenig i sak. Hold deg til det.

Hev nivået ditt Holters, for det kreves litt mer av den som er ansvarlig redaktør til nøytalitet, saklighet og varsomhet, enn oss vanlige dabattanter.

 

Den tilbakemeldingen jeg har gitt, er det at jeg ikke var enig med dere i at dere kunne endre tittelen på innlegget. Enlkelt og greit, og jeg synes det er legitimt.

Jeg avrunder denne tråden for min del nå og kommer ikke til å skrive noen svar på hverken det ene eller det andre. Denne siden er deres, ikke min.

FAKTA: United er Leeds United FC.

 

Takk for praten.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340