Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 17 nov 06, 13:41
Endret: 17 nov 06, 13:45
Opprinnelig postet av SirLion
Hvis en moderator vil endre tittelen på en tråd, hvorfor ikke bare sende en pm, og spørre brukeren om dette er greit at trådens navn blir endret? Da kan brukeren selv bestemme om tråden skal bytte navn eller ei...

Da føler heller kanskje ikke brukere seg så veeldig overtråkket som de føler at de nå har blitt... Eller hva sier dere??

Hvordan mener du at det skal foregå SirLion?

Vi endrer da titler, sletter innlegg osv fordi vi mener det har en hensikt. Hvis vi skal ha godkjennelse av brukeren før vi endrer eller kan endre en tittel (eventuelt sletter et innlegg), så vil vi aldri få utrettet noe som helst. Dessuten kan det gå dager før vi får svar på disse PMene vi sender og moderatorene har ofte andre ting å gjøre enn å sitte og vente på svar på PM.

Har aldri hørt om et forum som blir moderert på den måten for øvrig.

Opprinnelig postet av Bob Page
Morsom tråd dette. Rune Haugen har sluttet å skrive på forumet siden han ikke får vekk klubb-trådene og nå trekker joek seg for en slik filleting.  Jeg sier bare bra jobba til moderatorene og lykke til til de to andre.....

Edit: Jeg misforstod innlegget ditt den første gangen jeg leste det, så tingene under gir ikke all verdens mening lenger. Derfor har jeg satt det i kursiv.

Hvordan mener du vi skulle gått frem i disse to sakene da?

Rune Haugen fikk ikke vilja si om å fjerne disse klubbtrådene. Hvorfor i alle dager skal vi nekte disse klubbtrådene når vi har en kategori som heter "Fotball - Generelt"? Spesielt med tanke på hvor mange som finner glede av å skrive i disse trådene. At Rune Haugen er så sta fordi han ikke fikk vilja si er i mine øyne like greit. Dette er min personlig mening, men Rune Haugen forsøplet ofte mer enn han tilførte forumet og må rett og slett tåle å bli irettesatt av moderatorene i ny og ne.

Jonek sin tråd blir endret for å reflektere innholdet slik som flere andre tråder har blitt endret. Trekker han seg på bakgrunn av denne saken, så får det stå for hans regning.


Flertallet av brukerne ser ut til å sette pris på at vi forsøker å heve nivået på forumet og endre misvisende titler. At fåtallet føler seg tråkket på og ikke finner seg til rette, er vel mest synd for deres egen del. Det er de som går glipp av gode diskusjoner rundt klubben i deres hjerte.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340