Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 16 nov 06, 18:20

Til Jonek!

 

Ærlig talt, Jon Erik. Voksne mann, nå får du ta deg sammen. Makan til barnslig ting å henge seg opp i.  Så mye forferdelig her i verden og du klarer å henge deg opp i dette? Dette minner meg om en krangel på barneskolenivå. Opplevde selv her om dagen at to unger klarte å lage en kjempekrangel ut av hvem som skulle snu et papirark. Anser dette for å være på samme nivå. Dessuten har du takket for deg her på forumet 4 ganger nå. Blir litt vanskelig å ta dette seriøst.

 

Jeg vet at du er hardbarka Leeds United-supporter, at du hater Manchester Unidted og at for DEG så er UNITED synomymt med Leeds United FC. Men prøv å se litt objektivt på dette da? Den store massen av fotballinteresserte (og ihvertfall den store massen av ikke-fotballinteresserte) forbinder United med Manchester United. Jeg kan forstå at du ikke liker dette, men dette får du bare akseptere. Eller for å si det på en annen måte: Jeg tror en homofil person har klare oppfatninger av hva som er seksuelt opphissende, men jeg tviler på at den store massen er enig i dette.

 

Nei, all ære til moderator som gidder å endre tittelen på misvisende tråder. Stadig dukker det opp tråder som er totalt intetsigende i forhold til tittel noe som resulterer i at jeg klikker meg inn på totalt uniteressante tråder. Mener bestemt at moderator faktisk bare gjorde jobben sin her.

 

Hilsen en med et totalt apatisk forhold til både Leeds United og Manchester United. (Har for ordens skyld skrevet klubbnavene i alfabetisk rekkefølge, slik at ingen skal føle seg tråkket på.)

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340