Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 13 nov 06, 01:11
Tusen takk guttær! Dette har dere fortjent! Dette har vi fortjent! Hele Fredrikstad by har fortjent dette! Tusen takk!
Er så grenseløst stolt over å være supporter av denne fantastiske fotballklubben.

Samtlige spillere spilte med hjertet utapå drakta i finalen.
Det var en fantastisk opplevelse å stå nesten nederst midt på VG nedre og se på tre tribuner smekk fulle av folk i rødt og hvitt, og å høre trøkket fra 15 000 FFK-supportere da vi kjørte på for fullt.
Da klokka passerte 90 minutter ble seierssigaren fyrt opp, og da Jonna løfta pokalen til værs, og Ullevaal eksploderte i et jubelbrøl fra de rødhvite, da kom det noen tårer i øyekroken.
Irriterende at jeg ikke fikk sikra billett til teltet på brygga, men fakkeltoget fikk jeg iallefall med meg, og det var en opplevelse jeg aldri vil glemme.
For noen år siden ville jeg aldri trodd at den første Cupfinalen jeg skulle se fra tribunen på Ullevaal skulle vinnes av laget i mitt hjerte.

Sliten og Trøtt - Glad og Stolt

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f