Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 10 nov 06, 12:45
Opprinnelig postet av morten
Ok, først vil jeg spørre om hva som er så irriterende. Er det at vi har reklame i forumet i det hele tatt, eller at den bryter designet? Hvis det er fordi den bryter designet så kan det løses ved å kamuflere annonsen som en forumpost. Er det derimot at vi har reklame i forumet i det hele tatt, ta dere en bolle og hold kjeft. Og så lenge dette er en gratistjeneste (noe det må være for å være attraktivt for bukere) og siten betales av studielånet til de som drifter (les: Holters) vil vi gjøre vårt beste for i alle fall å gå i 0.  Det igjen vil si at vi plasserer annonser der de blir sett, og som dermed gir mest penger. Klarer dere ikke å leve med det er det kanskje ikke et stort tap for oss at dere forsvinner,  selv om det hadde vært hyggelig om dere ikke bailer pga et lite banner etter første post...


Jeg har sagt i begge mine poster at reklamen er grei, hvis det er nødvendig så er det nødvendig, og selvfølgelig er det optimale at de som drifter siden ikke skal trenge å gå i minus på en tjeneste vi nyter godt av. Videre sier jeg igjen: det ser for jævlig ut og er meget forstyrrende at en reklameannonse skal ligge etter første post. Ta den heller helt øverst på siden slik at man får den midt i fleisen hver gang man åpner siden, men slipper å få den som et avbrudd mellom postene.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340