Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 10 nov 06, 12:24
Endret: 10 nov 06, 12:26
Opprinnelig postet av janrafn
Nei, det tror jeg ikke. Men dere er kanskje ikke tilknyttet noen supporterklubb? Kraakevingen.no s utgifter betales over Kråkevingens budsjett og vi slipper heldigvis å ty til slikt.

Nei, vi er verken tilknyttet Plankehaugen eller noen andre supporterklubber. Ei heller klubben. Alle utgiftene blir dekket ut fra egen lomme. Min lomme. Det blir noen summer etter hvert for en student som meg og Lånekassa var ikke gratis sist jeg sjekket heller.

Opprinnelig postet av janrafn
Likevel, jeg vil tro det finnes andre måter å skaffe inntekter på enn disse grisete amatørmessige reklameplassene. Dere har vel et stort antall treff daglig?


Selvfølgelig er det mulig, men det er vanskelig å utrette for meg fra Bergen. Denne siden har størst interesse for lokale bedrifter i Fredrikstad. Dessuten kommer alle med slike lettvinte løsninger (ikke noe kritikk mot deg) som du kommer med nå, men ingen er interesserte i å gjøre en innsats selv for å bidra på dette området.


Det gjelder for øvrig andre ting også. Vi søker fortsatt flere faste skribenter og fotografer.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340