Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 08 nov 06, 13:31

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av DeKjök
Uansett, det er bare de i klubben og treneren som har den innsikten som skal til for å ta beslutninger om hvem som skal være med videre.  Ikke vi, ikke FB eller Demokraten.

Mener du seriøst dette...? Vil hevde at selv folk utenfor klubben kan ha minst like god avgjørelsesevne når det kommer til hvilke spillere som bør være med videre eller ei... Det finnes tross alt andre personer ute i verden som har gode, faglige fotballkunnskaper og de som mangler dette (dvs de fleste) kan veie opp med å følge laget intensivt og bruke øya. Det er nesten frekt å hevde at ingen andre enn FFK selv kan gjøre slike vurderinger.

Jeg mener alle andre enn spillerne, litt dårlig formulert  Det er bare spillerne vi ser godt nok til å kunne uttale oss om.  Mange her har oppfatninger om flere personer i FFK systemet basert på udokumenterte rykter.  Setninger som "tro meg jeg vet" osv holder ikke mål når man skal uttale seg på en side som dette.  Jeg synes også dere som moderatorer skal gå inn i debatter når slike "fakta" blir lagt på bordet og kreve at uttalelsene underbygges.  Det kan slå litt tilbake på meg selv i mitt forrige innlegg her hvor jeg skriver om manglende tilsending av giroer for medlemskap, men jeg nevner ingen personer og egentlig var jeg ute etter å få svar på om flere har opplevd det samme.

Men jeg vil hevde at Eggen til enhver tid har best innsikt til å ta ut laget før hver kamp. Dette baseres på hva som vises på trening.  Etterpåklokskap er enkelt!

FFK sportslig har sviktet på ett område iår: Bortebane!  Og det ligger i spillerne og treneren, men mest i spillerne.

 

 

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f