Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 08 nov 06, 10:22

Brian West har for tiden like lite verdi som spiller som kapitalverdi.  Her må mulig nytte ses opp imot salgsverdi og lønn.

 

Eggen har vist styrke hele veien og hatt mot til å selge spillere for å bygge et bedre lag.  Jeg har fortsatt stor tro på Eggen.  Men han trenger et apparat rundt seg som også er i Tippeligaen.  None som backer han opp skikkelig.  Klubben har aldri gått ut og støttet han som trener slik Viking gjorde for Tom Prahl og Viking gjorde rett, uansett om de til slutt måtte finne en annen trener.  Kanskje organisasjonen rykker opp i løpet av vinteren med Morgan. 

 

Jeg har iløpet av de siste tre årene ikke fått giro for å betale medlemskap.  Ei heller for min sønn som jeg meldte inn for 2 år siden, dagen han ble født.  Jeg har i denne perioden blitt oppringt 2 ganger for å sjekke mine data mht adresse, email mm., men det skjer fortsatt ikke noe.  Det er skremmende og det er noen som gjør en dårlig jobb her.  Hvor mye penger mister FFK på denne måten?

 

Uansett, det er bare de i klubben og treneren som har den innsikten som skal til for å ta beslutninger om hvem som skal være med videre.  Ikke vi, ikke FB eller Demokraten.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f