Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 05 nov 06, 14:57

Har bare spilt en gang med FFK, er i sesong 4 nå... har noen tips som har funka bra for meg.

Selg Rami, Bertie, Brenne, Hoås og West så fort du får muligheten til det. Eventuelt kan man sørge for skikkelige langtidskontrakter med Bertie og Hoås. Jeg endt opp med å "gi bort" Hoås til Viking for et par millioner like før kontrakta hans gikk ut...

Jeg brukte Staw fra første kamp, og det funka flott. Skaff langtidskontrakt med han og... Sørg også for å holde Tarik og Mackie på skikkelige lagtidskontrakter.

De spillerne jeg har henta inn med stort hell er Espen Ruud, Mohammed Akar (Viking) og Glenn Roberts. Har akkurat fått henta inn Grindheim og Tore Reginiussen, men ikke fått prøvd dem i kamp enda.

Har ikke greid å vinne serien enda, men kryper stadig nærmere. Har tatt 2.plassen to år på rad. Rbk er vanskelige å bryne seg på. Nå skal jeg stikke å sikre meg et seriegull med denne startelleveren:

-----------------Glenn Roberts--------------

Mackie----------------------------------Tarik

---------Grindheim---Elvestad------------

-------------------Bjørkøy----------------------

E.Ruud--Reginiussen--Shabani--Akar

---------------------Staw------------------------

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340