Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 03 nov 06, 22:36

Opprinnelig postet av Espen
Okei folkens, på tide å se framover mot kampen, nå. Husk at vi bør ha poeng for å være helt sikre på å unngå kvalik. Hva er sjansene for uavgjort eller helst seier i denne kampen?

Tørum uttaler selvsagt at RBK går ut for å vinne, men jeg tipper at spillerne hans er mentalt ganske ferdige med årets TL-sesong. Det som bekymrer meg er at FFK-spillerne kan være det samme.

Med fare for å gjenta meg selv - det har skjedd større mirakler i fotball før enn at de fire lagene under oss vinner sine kamper. Det ville vært en jævlig trøkk i trynet å måtte ut i kvalik etter cupfinalen, nå som "alle" er sikre på at plassen er sikret.
Så derfor: Hvordan sikre (tre) poeng mot RBK?

 

Jeg tror RBK spillerne er mer utladet nå enn hva våre gutter er. RBK har feiret seriregull to helger på rad nå, og både skader og sykdom preger troppen. Ledelsen virker nesten desperate når de forsikrer at RBK ikke legger seg nedpå nå, og at noe slikt i alle fall ikke aksepteres! Altså, de sliter. Sesongen er over i RBK. Men det er klart, RBK er alltid et godt lag, som ikke gir bort noe gratis.

 

Men kjemper FFK som om de hadde kniven på strupen slik de gjorde mot Lyn, så vinner de søndag.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340