Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 30 okt 06, 11:04

Huff, jeg får ikke vært der. Blir vel å se på en pub sammen med svette Trøndere. Jeg håper Bjørkøy spiller midtbane samtidig som jeg håper han spiller back. Jeg tror ikke Berthelsen spiller denne kampen heller. Sparer ham til han er helt frisk. Jeg tror det kreves litt smartness for å spille mot Braathen, noe jeg tror Bjørkøy har (no offence` Tamaz).

Duellen mot Riseth tror jeg Brenne kommer til å greie utmerket. Det kommer som vanlig til å koke over for Vidar, mens Brenne slår noen pølser på han. Mot sappara skulle jeg gjerne hatt Bjørkøy, men vi får håpe Ramberg fikser biffen. Hvis Pål Andre er like god 1 mot 1 som mot Lyn (med visse unntak), skal ikke Storflor komme til for mange innlegg, trenger sannsynligvis mye hjelp og støting fra Gerrbrand når Storflor skrår innover i stedet for rundt.

På topp får vi håpe Attila sliter ut stopperne til RBK, eller er dødelig effektiv på en halvsjanse, noe han har vært tidligere, skutt blindt eller med ryggen mot mål.

Kvisvik sin oppgave er å demoralisere RBK med noen dragninger og ymse dansetrinn, samt sende avgårde ballen på rett sted til rett tid (noe han ikke greide mot lyn). Tar må tidlig skaffe Basma et gult kort, og true bakrom.

Om vi lykkes med dette tror jeg vi har en fair sjans. Tempo Tempo !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f