Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 30 okt 06, 10:44
Endret: 30 okt 06, 10:50
Deilig!

Fredrikstad har tydeligvis en egen evne til å vinne borte når de bare MÅ. Nå er jeg 90% sikker på at vi er på trygg grunn, men tør ikke slappe helt av ennå. Det har skjedd større overraskelser i fotball før enn at de fire lagene under oss vinner sine kamper neste runde.

Jeg er for eksempel temmelig sikker på at Hamkam, som har alt å vinne, tar Stabæk hjemme. Og Sandefjord har vist før at de kan ta viktige seire borte, og møter nå et Molde som er totalt slaktet og rykker ned uansett. Blir ikke forundret om Sandefjord vinner.

Da gjenstår Start - Odd, der hjemmelaget virker tafatt. Det gjør forsåvidt Odd også, men nå ser de nedrykk i hvitøyet. Odd har alt å vinne, og kan fort gjøre det.

Likevel føler jeg meg ganske trygg, fordi Tromsø skal til Oslo og møte VIF. Tromsø vil nok en gang gi jernet, og er på en utrolig opptur, men heldigvis har VIF plutselig mye å kjempe for, i og med at de er i bronsekamp med hatlaget Lillestrøm. Jeg tror Tromsø skal slite med å vinne (men det trodde jeg før de ranet Lillestrøm for en uke siden også).

Oppsummert: Vi skal ha maks uflaks for å havne på kvalik, men det er absolutt ingen umulighet.. Så det enkleste er jo å feie over RBK, så er vi sikra uansett

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340