Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 24 okt 06, 02:08
Endret: 24 okt 06, 02:14
Tror vi må ha to poeng for å unngå direkte nedrykk. Tror nok både Tromsø og Viking får en seier til, da har de 29 poeng, dermed går de forbi oss på målforkjell om vi bare tar ett poeng til og ender på 29 poeng. Dermed må vi nok enten få uavgjort i begge kampene eller seier i en av dem for å klare oss tror jeg. Tror nok Rosenborg er sugne på å sikre gullet 100% neste helg og at de hvertfall unngår tap mot Viking, mens de nok faller litt nedpå prestasjonsmessig mot oss, så mulighetene er nok størst der. Men tror absolutt det er muligheter for tre poeng neste helg også, Lyn er et fintspillende lag og det passer oss bra. Hvis vi får til vårt spill og i tillegg kriger litt mer enn hva Lyn gjør så tror jeg vi har gode muligheter til poeng der. Lyn har to strake seirer, tviler på at de får tre egentlig. Hadde vært så deilig og sikret plassen allerede neste helg!

At Tromsø nok en gang ser ut til å redde plassen er helt utrolig, syns de har fremstått som det klart svakeste laget i TL i år, at de har fått 6 poeng på de to siste kampene er bare griseflyt. Vi kunne og burde avgjort kampen mot dem ved flere anledninger, og i dag var LSK flere hakk bedre enn Tromsø, men en gavmild dommer(skremmende svak) og 100% uttelling på sjansene sine så går det jo sånn. Synd, hadde vært deilig å kunne avskrevet ett lag hvert fall!

Mitt tips:

8. Odd Grenland 32 poeng
9. Fredrikstad 32 poeng
10. Ham Kam 31 poeng
11. Sandefjord 30 poeng
12. Tromsø 29 poeng
13. Viking 29 poeng
14. Molde 29 poeng
Dette blir dermed den jevneste bunnstriden i tippeligaen gjennom alle tider og vi klarer oss!!(vil jeg annta)

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340