Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 19 okt 06, 19:56

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg tror det er blitt litt sånn jobb er jobb for Eggen nå. Innerst i trøndersjela hviler det en ubestikkelig substans som gjør at trøndere er trøndere i større grad enn at oslo-folk er oslo-folk. Tror ikke han nærer noen spesielle følelser for denne byen eller klubben FFK. Han er en profesjonell trønder. Tror han lengter hjem en tur til trondheim. Eggen har vært suveren for klubben, og vi har mye å takke ham for, men for FFK tror jeg et skifte vil være sunt.

 

Jeg er faktisk fryktlig uenig med deg i en ting: Det er det med følelser for klubben

Eggen har en fantastisk yrkes stolthet. Han er FFKer langt inn i sjela. Fullt mulig at han ønsker seg til Tr.Heim men mange ønsker seg hjem. Eggen har trofast utført sin jobb, han løftet klubben egenhendig opp av grøfta og har ført den til tippeligaen. At fremgangen har stoppet litt opp for så være. Jeg tror Eggen kan løfte FFK videre oppover, med de nye ressursene får han bedre forutsetninger for å klare det å. Det vil være direkte feil å sparke ut Eggen nå. Han har hatt fryktlige arbeidsvilkår og kjempet seg igjennom en gjeng amatører med egen vinning som drivkraft. Han har rettet opp mer enn samtlige styrer fra 1980 og frem til i dag har klart å gjøre noe med.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340