Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 19 okt 06, 13:01
Vil bare vise hvor skuffet jeg er med Fredrikstad folket. For 2 uker siden har det vært skrik til de grader om billetter for en eller annen kamp som spilles en gang i november men vil gjerne se hvor mange som dukker opp på søndag. Og da skal entkelte fortelle meg at det er urettferdig fordeling av billeter. jeg skjønner godt at enkelte bor milevis herfra og det er snakk om prioriteringer men kjære venner - jeg synes det er jammen viktigere å vinne kampen mot ODD enn kuppfinalen.   I tillegg så er jeg drittlei diverse innblandinger med tanke på Plankehaugen arbeidet og eller ting som skjer med supporter ting. Det var et hav av folk som har kritisert styre og andre men ingen stiller opp når man trenger å ta tak i. Målet mitt er å provosere litt og vekke f..... i folket så dem skjønner at her trenges det mobilisering av hele byen for at vi skal klare oss i neste 3 (4) kamper. Legg merke til dem som skryter om å få billetter da. Hvor mange av dem kommer til å møte opp på stadion til søndag. Jeg mener alle skal ha så mye å si , å blande seg i alt mulig men til syvende og sist når en skal yte litt så skjer det ingenting gang på gang.  

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340