Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 18 okt 06, 01:24
I kampen mot Odd så tror jeg at vi kan si: "Laget med høyest intensitet vinner". Hvis vi har høy aggresivitet fra start, og får kampen inn i vårt spor tror jeg vi har en god sjans til å slå Odd.

Odd er ikke så gode, og har ikke formen som skal til for å slite seg inn i en kamp hvor hjemmelaget tar 1-0.

MEN.... FFK er nødt til å ha ambisjoner om å styre kampen fra begynnelse til slutt, hvis ikke kan det bli krise. Vi ER ikke gode til å "trygge" ledelse, det er ikke sånn FFK er satt sammen. Vi skal spille angrepsfotball, og score flere ganger enn motstandern.

På samme måte som FFK er defensive på bortebane (riktignok totalt uten hell), så er alle andre lag ditto defensive på bortebane.

Jeg skal til Skottland i helga, så jeg får desverre ikke med meg kampen, men denne tror jeg vi klarer. Ikke at det gjør det enklere å vinne, selvfølgelig.

Slit og svette må til uansett. Og vi må være mentalt aggressive og sterke.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340