Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 17 okt 06, 10:34

Jeg skulle også gjerne sett at man har 1 strategi hjemme (alle mann i angrep) og 1 strategi borte (alle mann i forsvar). Det har man sett mer og mer i internasjonal fotball (England, Italia) og Champions League samt Em og Vm kamper.

 

Det er den veien fotballen går, og da bør man også følge den utviklingen i klubbfotballen også. Se på lag som Ham-Kam, Sandefjord, Molde, Tromsø, Lyn, Stabæk osv når de kommer til Fredrikstad Stadion. De har en helt bevisst strategi om å ligge lavt og ødelegge spillet for FFK.

 

Dette burde FFK også gjøre mer av. Vi skal ikke underholde på bortebane - vi skal ha med oss poeng hjem. Jeg mener man kunne lagt om taktikken helt på bortebane. Gjerne med 4-5-1 alla (Liverpool), med en sterk spiss på topp og et par løpsterke midtbanespillere (Brenne, Bjørkøy) like etter.

 

Poenget må jo være å drepe kampen så mye, at man kan sette inn på potenisielle matchvinnere som Tarik, Kvisvik, Vuorinen i 2 omgang.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f