Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 16 okt 06, 20:52

Opprinnelig postet av frekkrik
Kan du da beskrive hva og hvordan Rami burde tatt den? Venter spent..

 

For å gi deg et lite innblikk i keeperens abc skal jeg forklare på generelt grunnlag hvorfor man kan forsvare påstanden om at en keeper skal avverge det siste målet;

Altså, dersom man som keeper velger å gå ut for å plukke et overlegg må man bestemme seg 100% før man legger på veg ut i feltet. Har man først bestemt seg må må/skal man fullføre bevegelsesmønsteret. Ved å gjøre retrett halvveis skaper man usikkerhet for de som er rundt seg, og ikke minst, man havner på halvdistanse og man mister overblikk og evnen til å posisjonere seg korrekt i forhold til ballbane. spillere (med/mot) etc......

 

Nå sier ikke jeg at Shaaban gjorde en tabbe på scoring nr 3, men tørr påstå at han ved å holde seg på streken ville hatt bedre oversikt over situasjonen og med relativt stor sannsynelighet avverget målet...

 

Dersom du eller noen andre her inne føler for å diskutere saken noe videre anbefaler jeg dere om å ta en liten prat med f.eks Jerry eller vår alles kjære Zoran vedr. temaet før dere kommer med flere gode argumenter...

hilsen dr. tabbe...

---------------------------

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...

Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340