Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 16 okt 06, 15:50
Opprinnelig postet av dracula

Surt, surt , surt, men egentlig forventa.

Kanskje på tide at man kan se skrifta på veggen.

KTE sin drøm om øvre halvedel (med mannskapet før sesongen) som enkelte lot seg rive med i.

Lullet seg inn i en søvn, hvor enkelt gode kamper ble slått opp slik en skulle tro at FFK var i TL topp, ja nesten verdensklasse for å være sarkastisk..

Hvorfor  har så mange nektet å se inn i "hvitøye" før det nesten er for sent, hvordan kan såvel trener, enkelte spillere og mange supportere la seg blende av enkelte gode resultat.   Når noen spillere som f.eks Shaban har kritisert for manglende holdninger og organisering, ja da er han for enklete blitt en "folkefiende".

Slik det ser ut virker det som om cup kampen mot Bryne var den som egentlig viste hvor dagens FFK står.

Tiltross for dette , håper jeg fortsatt på at neste år betyr, ny Stadion, fortsatt TLspill, ny trener og 3-4  nye kvalitetsspillere.

Dagens stall benyttet riktig skal være god nok til å hevde seg på øvre halvdel av tippeligaen. Enten ny trener eller en gammel en på voksenopplæring er nok en forutsetning.

 

Etter bortekampen på Hamar synes jeg, både før under og etter kampen, at Eggen opptrådte naivt og lite smart på bortebane. Kampen i går viste at man ikke har tatt noen lærdom.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340