Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 16 okt 06, 09:08
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Forundret over mange av reaksjonene etter dagens kamp. Selv hadde jeg veldig små forhåpninger til kampen på FFK`s vegne. Sånn sett gikk ting som ventet. Og hvorfor det? FFK sliter med krigelag, og gjør et bedre mot spillende lag. Tromsø er så definitivt et krigelag. FFK har heller ikke evnet å spille kynisk på bortebane, og det gjorde de ikke i dag heller. Hvis man skal søke årsaker til tapet i dag såe er det mange:

Tamas sin tabbe som fører til 2-1. Tabben er av det legendariske slaget, men faktisk var han en av FFK`s beste før og etter.



Måtte bare le etter å ha lest denne typen innlegg i dag tidlig. Understreker vel bare hva jeg sa i går.
Dessuten fikk jeg med flere rett ang. Eggen:

– Hva tenker du å si til Szekeres etter tabben han gjorde på stillingen 1-1? undret en reporter.
– Tror ikke jeg skal si noe som helst. Han forstår nok best selv at det han gjorde ikke var bra.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340