Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 16 okt 06, 07:33

Nøyaktig når det var... jeg kjente laget rimelig godt ved cup-finalen i 84. Husker spillere som Vidar Hansen og Atle Kristoffersen. Men jeg har vel ingen sterke minner fra før cupen i 84.

 

Siden har jeg holdt et øye på hvordan det har gått. Må vel innrømme at jeg etterhvert gikk lei av stadige skuffelser, og jeg har aldri brydd meg om å følge laget ned i 2. divisjon.

 

Fotball er underholdning. Og hvis et band eller en artist gir ut den ene elendige skiva etter den andre kan ingen forvente at jeg skal fortsette å kjøpe skiver og gå på konserter.

 

Sagt på en annen måte, fra slutten av 80-tallet og inn på 90-tallet var det mer interessant å gå i Stjernehallen. Men den tiden er (heldigvis) forbi. Det er ille mye mer moro å gå på stadion, så lenge FFK spiller mot anstendige lag. Så jeg regner hver eneste sesong i Tippeligaen som en gedigen opptur, selv om vi ligger langt nede.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340