Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 okt 06, 01:38

Opprinnelig postet av Costanza
Arne Erlandsen har en filosofi som går ut på liten riskiko, stram defensiv organisering, svært lite rom for individuelle prestasjoner og mange lange baller opp mot store og sterke spisser og midtbanespillere som skal krige om andreballene. Ganske primitivt og ikke helt forenlig med FFK-tradisjonen. Det var bråk her når Drillo kom, så hvorfor skal vi da hente inn Arne Erlandsen? Det ville vært underlig.

Jeg har en snikende følelse av at Per Mathias Høgmo ankommer Fredrikstad. Tørum har imponert veldig i Trondheim og jeg ser ikke bort i fra at både spillergruppen og ledelsen ønsker at han fortsetter som hovedtrener neste år. Samtidig har jo Høgmo base i Østfold og tror også han har et godt øye til Fredrikstad. Husker jeg så han ofte på Stadion tidligere om årene da vi var i 2. divisjon. Han står også for en fotball som jeg liker. Det gjør ikke Arne Erlandsen.

 

For øyeblikket virker det som om spillerne våre ikke har riktig fokus. Tror du det blir bedre om spillerne må bruke tid på å trøste Høgmo hver gang han er deppa istedet for å trene skikkelig?

Neida.. Et forsøk på å være morsom der. Høgmo er en fyr jeg synes står for mye bra. Tror vi skal lete lenge for å finne noe bedre enn ham. Om jeg kunne trykket på en knapp for å gjennomføre et bytte mellom KTE og PMH tror jeg ikke jeg ville drøyd det så lenge.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340