Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 15 okt 06, 21:40
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Tango
Opprinnelig postet av Holters


Szekeres har tross alt ikke spilt SÅ ILLe som en del skal ha de til i andre kamper for FFK.


Da må jeg si jeg stiller meg undrende til hva du mener med ILLE...

Vel, dine uttalelser om Szekeres leser jeg ikke, da du gjorde opp din mening før han kom og har nektet å gi ham postiv tilbakemelding når han har spilt OK. Szekeres er langt fra noen storspiller, men det har ingen heller påstått. Han har langt fra vært FFK dårligste i flere kamper, men fungert som en helt OK backup for Bertelsen - akkurat som han ble hentet inn for. De personlige feilene som førte til mål i dag (spesielt 2-1) var selvsagt horrible.


Har aldri kritisert Tamas Szekeres før han kom til FFK. Jeg stilte meg undrende til at FFK hentet en spiller som Tromsø, som lå på bunn av tabellen, ville kvitte seg med. Etter Berthelsens skade har jeg lidd med FFK, hver gang jeg har sett Tamas i startoppstillingen. Har mye adrenalin i blodet nå, så vil unnsylde hvis jeg har sagt noe stygt om personen Tamas. MEN: Jeg mener at  fotballspilleren Szekeres ikke holder FFK2 nivå dersom de rykker opp. At  noen her inne for enhver pris skal beskytte alle i FFK-leiren syntes jeg dessuten er merkelig. Tror dette problemet faktisk er så stort at det rammer Eggen også. Har ingen tro på at Tamas fikk noen skjennepreken etter at de kom i garderoben. Det råder en snillisme i FFK og Plankehaugen jeg finner motbydelig. Når en spiller eller trener gjør en dårlig jobb bør og SKAL de få høre det. Føler med de som tok turen til Tromsø i dag. Å levere noe så horribelt er rett g slett bare trist.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340